Dinamik marketinq sahəsində “müştəri” və “istehlakçı” arasındakı incə, lakin təsirli fərqləri dərk etmək vacibdir. Tez-tez bir-birini əvəz edən bu terminlər uğurlu marketinq strategiyalarının hazırlanmasında əsas rol oynayan fərqli mənaları ehtiva edir. Gəlin müştəriləri istehlakçılardan fərqləndirən sirləri araşdıraq, bugünkü biznes mühitində effektiv marketinq üçün zəruri olan yanaşmalara işıq salaq.
Satınalma prosesində rollar:
Marketinq strategiyalarını hazırlayarkən müştərilərin və istehlakçıların satınalma prosesində oynadığı rolları tanımaq çox vacibdir. “Müştəri” alıcılıq qabiliyyətindən istifadə edərək əməliyyata başlayır, “istehlakçı” isə son istifadəçidir. Məsələn, Pampers alırsınız. Bu ssenaridə alan şəxs valideyndirsə, o müştəridir, halbuki son istifadəçi, yəni istehlakçı onların övladlarıdır.
Motivasiyalar və Qərar Qəbul Etmə Faktorları:
Marketinq uğuru müştəriləri və istehlakçıları hərəkətə gətirən fərqli motivasiyaları və qərar qəbul etmə amillərini dərk etməkdən asılıdır. Müştərilər tez-tez qiymət, xüsusiyyətlər və uzunmüddətli faydalara görə çaşqın olurlar, istehlakçılar isə istifadəyə yararlılıq, dizayn və ya xüsusi funksiyalara üstünlük verə bilərlər. Hər iki motivasiya dəsti ilə rezonans doğuran marketinq mesajı hazırlamaq, hədəf auditoriyanızın bütün spektrinə müraciət edən hərtərəfli yanaşma təmin edir. Məsələn, B2B satışlarda məhsulunuzu alan direktor ola bilər, halbuki son istehlakçılar onun işçiləridir. İşçilər məhsulun funksionallığına önəm verərkən, direktor qiymətinə fokuslana bilər.

Hədəf auditoriyası və İndividual Yanaşma:
Marketinq sahəsində dəqiq hədəfləmə və şəxsiyyətin inkişafı hər şeydən önəmlidir. Müştərilərin və istehlakçıların demoqrafik göstəricilərini, üstünlüklərini və ağrı nöqtələrini başa düşmək, yaxşı tənzimlənmiş marketinq kampaniyaları yaratmağa imkan verir. Məsələn, fitness avadanlığı istehsalçısı davamlılıq və qənaətcilliyi vurğulayan idman zalı sahiblərinə (müştərilərə) yönəlmiş kampaniyalar təşkil edə bilər, eyni zamanda rahatlığı ön plana atan və müxtəlif məşq seçimlərini vurğulayan mesajlarla son istifadəçilərə (istehlakçılara) müraciət edə bilər.
Əlaqə və Məhsulun Təkmilləşdirilməsi:
Effektiv marketinq əsasən rəylərə əsaslanan iterativ prosesdir və bu barədə müştərilər və istehlakçılar fərqli perspektivlər təklif edirlər. Müştərilər satınalma təcrübəsi, qiymətlər və müştəri xidməti haqqında rəy bildirir, istehlakçılar isə məhsulun performansına və ümumi məmnuniyyətə diqqət yetirirlər. Müəssisələr, xüsusən də texnoloji sənayedə olanlar, təkmilləşdirməyə vahid yanaşmanı təmin edərək, təkcə marketinq strategiyalarını deyil, həm də məhsul təkliflərini gücləndirmək üçün bu ikilidən istifadə edə bilərlər.
Brend Sadiqliyi:
Marketinqin rəqabətli mənzərəsində brend sədaqəti arzu edilən bir aktivdir. Müştəri sədaqəti ilə istehlakçı loyallığı arasındakı fərqləri dərk etmək davamlı uğur üçün zəruridir. Müştərilər qiymət və xidmət kimi amillərə əsaslanaraq sədaqət nümayiş etdirə bilsələr də, istehlakçılar müsbət məhsul təcrübələri vasitəsilə sadiqlik formalaşdırırlar. Bu fikirdən səmərəli istifadə marketoloqlara təkcə müştəriləri saxlamada deyil, həm də brendin müdafiəçilərinə çevrilən sadiq istehlakçılar icmasını inkişaf etdirməkdə kömək olur.